Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T17:37:14+01:00
1.ryba po grecku
2. sledzie
3. karpik
3. barszczyk
5.uszka
6.sałatka
7.pierogi z grzybami i kapusta
8.gołąbki z grzybami
makowiec
10 kompot z suszu
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T17:39:09+01:00
1. Barszcz z Uszkami
2. Kapusta z Grochem
3. kapusta z Grzybami
4. Karp
5. Kluski z Makiem
6. Kompot z suszonych owoców
7. Kotleciki z Ryżu
8. Kutia
9. Paszteciki z Grzybami
10. Pierogi z kapustą i grzybami
11. Śledzie
12. Zupa migdałowa
2009-12-21T17:40:52+01:00
1. Uszka Wigilijne
2. Kapusta z grochem
3. Kapusta z grzybami
4. Karp
5. Kluski z makiem
6. Kompot z suszonych owoców
7. Kotleciki z ryżu
8. Kutia (Kompot z maku)
9. Paszteciki z grzybami
10. Pierogi z kapustą
11. Śledzie
12. Zupa migdałowa

Myślę że pomogłem