Odpowiedzi

2009-12-21T17:45:43+01:00
Moc istnieje
miłość aż po grób
75 1 75
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:50:39+01:00
- Nie warto się kłócić. Nigdy nie przynosi to korzyści
- Człowiek zakochany potrafi wiele, nawet zaryzykować życie (Julia ryzykowała pijąc miksturę)
-Ludzie potrafią się zmienić pod wpływem miłości (główni bohaterowie przez cały utwór dojrzewali)
- Kobiety nie zawsze są słabsze psychicznie od mężczyzn
-Istnieje miłość do śmierci, miłość wymaga poświęceń
-Ludzie popełniają wiele błędów
151 3 151