Witam. Potrzebuję tłumaczenie do tej piosenki religijnej. Ma być takie żeby się zgadzało z melodią w teledysku, tzn. Słowa mają mieć taką samą długość jak te z teledysku. Wiem że jest to wymagające zadanie, ale daję dużo pkt więc warto się postarać. Za niewłaściwe tłumaczenia(czyt. z translatora) zgłaszam spamy. Pierwszą odpowiedź która będzie mi odpowiadać nagrodzę najlepszą. Z góry dzięki.
Słowa mogą być przekręcane, ale tak by tworzyły zgodną całość


http://www.youtube.com/watch?v=5GVfs4qLISw&feature=PlayList&p=EEE22A0A356DC838&index=48



Holy words long preserved
for our walk in this world,
They resound with God's own heart.
Oh let the ancient words impart


Words of Life, words of Hope
Give us strength, help us cope
In this world, where e'er we roam
Ancient words will guide us Home.


Ancient words ever true
Changing me and changing you,
We have come with open hearts
Oh let the ancient words impart

Holy words of our Faith
Handed down to this age
Came to us through sacrifice
Oh heed the faithful words of Christ.

Holy words long preserved
For our walk in this world.
They resound with God's own heart
Oh let the ancient words impart.


We have come with open hearts
Oh let the ancient words impart

3

Odpowiedzi

2009-12-21T17:48:15+01:00
Przetłumaczenie

Słowa Świętego długo zachowały
na spacerze w tym świecie,
Oni rozbrzmiewają serce samego Boga.
Ach niech starożytnych słów udzielam


Słowa Życia, słowa nadziei
Daj nam siłę, pomaga nam radzić sobie
W tym świecie, w którym możemy wędrować e'er
Słowa Ancient poprowadzi nas do domu.


Słowa starożytnej historii prawdziwej
Zmiana mnie i zmienia się,
Przyjechaliśmy z otwartym sercem
Ach niech starożytnych słów udzielam

Słowa Świętego naszej wiary
Przekazane na ten wiek
Przyszedł do nas przez ofiarę
Oh uwagę wiernych Chrystusa.

Słowa Świętego długo zachowały
Na spacerze w tym świecie.
One zabrzmieć własnym sercu Boga
Ach niech starożytnych słów udzielam.


Przyjechaliśmy z otwartym sercem
Ach niech starożytnych słów udzielam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:49:56+01:00
Słowa Świętego długo zachowały
na spacerze w tym świecie,
Oni rozbrzmiewają serce samego Boga.
Ach niech starożytnych słów udzielam

Słowa Życia, słowa nadziei
Daj nam siłę, pomaga nam radzić sobie
W tym świecie, w którym możemy wędrować
Słowa starożytne poprowadzą nas do domu.

Słowa starożytnej historii prawdziwej
Zmiana mnie i zmienia się,
Przyjechaliśmy z otwartym sercem
Ach niech starożytnych słów udzielam

Słowa Świętego naszej wiary
Przekazane na ten wiek
Przyszedł do nas przez ofiary
Och uwagę wiernych Chrystusa.

Słowa Świętego długo zachowały
Na spacerze w tym świecie.
One zabrzmieć własnym sercu Boga
Ach niech starożytnych słów udzielam.

Przyjechaliśmy z otwartym sercem
Ach niech starożytnych słów udzielam



Nie robiłem z translatorem tylko sam tłumaczyłem bo jestem dobry z anglika ;]
2009-12-21T22:54:30+01:00
Hehe wystarczyło dowiedzieć się tylko jak sie nuta nazywa i znaleźć w śpiewniku ;p
Słowa Świętego się zachowały
na spacerze w tym świecie,
Oni rozbrzmiewają serce samego Boga.
Ach niech starożytnych słów udzielam

Słowa Życia, słowa nadziei
Daj nam siłę, pomaga nam radzić sobie
Z tym światem, w którym możemy wędrować
Słowa te poprową nas do domu.


Słowa starożytnej historii prawdziwej
Zmienią mnie i zmienia się,
Przyjechaliśmy z otwartym sercem
Ach niech starożytnych słów udzielam

Słowa Świętego naszej wiary
Przekazane na ten czas
Przyszedł do nas przez ofiarę
Oh uwagę wiernych Chrystusa

Słowa Świętego długo zachowały
Na spacerze w tym świetle
One zabrzmieć własnym sercu Boga
Ach niech starożytnych słów udzielam

Przyjechaliśmy z otwartym sercem
Ach niech starożytnych słów udzielam