Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T09:59:44+01:00
Moze to nie wypracowanie,ale moze jakos pomoge
w gospodarce czesto zmienia sie miejsce wysiewu np. na miejscu ziemniakow jest pszenica itd. Rolnik uzywa traktora z bronami i uzyznia ziemie przed zasiewem.potem te pszenice sie wysiewa. Rolnik chodzi po polu i rekami sieje pszenice z ziaren. Pozniej pszenica dorasta i w sierpniu sa zniwa. Przyjezdza kombajn, jezdzi po polu i kosi pszenice, wielka rura wysypuje pozniej ziarenka na plachte i rolnicy zanosza ja do domu, czy piwnicy. Nastepnie przyjezdza kolejna maszyna, ktora slome wiaze w paczki. Potem przyjezdza traktor z naczepa i bierze je pod dom gospodarza.
chyba tak jakos jest;P
2009-12-22T12:20:51+01:00
W gospodarce często zmienia się miejsce wysiewu np. na miejscu ziemniaków jest pszenica itd. Rolnik używa traktora z bronami i użyźnia ziemie przed zasiewem.potem te pszenice się wysiewa. Rolnik chodzi po polu i rekami sieje pszenice z ziaren. Później pszenica dorasta i w sierpniu są żniwa. Przyjeżdża kombajn, jeździ po polu i kosi pszenice, wielka rura wysypuje później ziarenka na płachtę i rolnicy zanoszą ja do domu, czy piwnicy. Następnie przyjeżdża kolejna maszyna, która słomę wiąże w paczki. Potem przyjeżdża traktor z naczepa i bierze je pod dom gospodarza.