Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:52:10+01:00
- mogą zobaczyć jak wyglądają gatunki ryb głębinowych
- przy okazji mogą się wiele nauczyć
- jeśli są zainteresowani z chęcią przyjdą
- mogą zaobczyć jak wyglądają wystawy fotograficzne
2009-12-21T17:52:22+01:00
1. wielu gatunków być moze nie widziałeś
2. bd tam nie spotykane okazy
3. jedyne gatunki ( ostatnie ryby gatunek zagrożony wyginęciem )
2009-12-21T17:52:23+01:00
1) Warto obejrzeć ryby głębinowe ponieważ mają niezwykłe kształty.
2) Warto je obejrzeć zwłaszcza nocą dlatego, że świecą.
3) Są zupełnie inne niż ryby w pozostałych strefach. Posiadają wyrostki, wąsy i światełka.