Napisz wypracowanie na 1 z tematów :
1. wyjaśnij znaczenie słów -Jest milion razy lepiej być Anią z zielonego wzgórza niż Anią z nikąt -
2.Dlaczego Ania nazywała siebie -Niespokojnym Duchem - proszę o jak najszybszą odpowiedz :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:31:51+01:00
Temat nr 2

Ania nazwała siebie " Niespokojnym Duchem " miała na myśli to że nie potrafi być spokojna .
Ania Shirley była niezwykłą osobą . Miała mnóstwo pomysłów . Potrafiła wymyślać niesamowite rzeczy i opowiadać fascynujące historię . Gdy mieszkała w domu dziecka to właśnie wyobraźnia jej pomagała w tym trudnym czasie .Nie umiała usiedzieć na jednym miejscu .Ciągle gdzieś chodziła i nieustannie mówiła . Była bardzo niespokojna . Kochała żyć w ciągłym ruchu . Taki tryb życia pasował jej doskonale , gdyż mogła beż ograniczeń korzystać z rozkoszy życia .Nazywała sama siebie " niespokojnym duchem" , dlatego że sama wiedziała że jest bardzo ruchliwa . Mimo tego że uwielbiała dobrze się bawić spełniała także wszystkie wymagania swoich opiekunów . Każdego dnia miała nowe pomysły i przygody , dlatego jej życie było pełne niespodzianek .
Moim zdaniem Ania, miała rację nazywając się 'niespokojną duszą' , ponieważ była właśnie taką niespokojną osobą .

Pozdro dla Ciebie . Mam nadzieje że pomogłam . Liczę na najlepszą ocenę ! ;*

9 4 9
2009-12-21T19:12:32+01:00
1.
Ani Shirley chodziło o to,że milion razy lepiej jest byc Anią mającą dom w Zielonym Wzgórzu niż Anią niemającą prawdziwego domu nigdzie .To wiadome od zawsze ,iż zawsze lepiej jest miec dom i ludzi kochających Cię niż ich nie miec .Ania nigdy po śmierci rodziców nie miała prawdziwego domu zawsze zabieraną ją do własnego użytku dopiero na Zielonym Wzgórzu,u Maryli
i Mateusza Cuthbert znalazła go.
6 3 6