Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:07:05+01:00
7.
1.Grenlandia
2.Mount everest
3.aconcagua
4.biegun polnocny
5.antarktyda
6.jangcy
7.pacyfik
8.geoida
9.madagaskar.
Haslo:Geografia

8.b-c-a

9.kulisty ksztalt widnokregu
powolne chowanie sie statkow za choryzontem
loty w kosmos i zdjecia satelitarne
podroze do okola swiata
kulisty ksztalt cienia ziemi podczas zacmienia ksiezyca
rozny kat pod jakim swieca slonce i inne gwiazdy
1 3 1
2009-12-21T22:08:01+01:00
7. zadanie
1.Grenlandia
2.Mount everest
3.aconcagua
4.biegun polnocny
5.antarktyda
6.jangcy
7.pacyfik
8.geoida
9.madagaskar.
Haslo:Geografia

8 zadanie
B C A

9 zadanie
kulisty ksztalt widnokregu
powolne chowanie sie statkow za choryzontem
loty w kosmos i zdjecia satelitarne
podroze do okola swiata
kulisty ksztalt cienia ziemi podczas zacmienia ksiezyca
rozny kat pod jakim swieca slonce i inne gwiazdy
1 5 1