Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:08:59+01:00
Nie są roślinami bo nie wytwarzają sobie same pokarmu
nie są zwierzętami bo sie nie poruszaja
nie są protistami bo są wielokomórkowe
1 1 1
2009-12-21T18:13:20+01:00
Grzyby są przede wszystkim cudzożywne, rozmnażają się przez zarodniki(podgrzybek), fragmentację ciała(np.pieczarka) i paczkowanie(np.drożdże).Żyją czasem w symbiozie z innymi organizmami. Stosuje się je w przemyśle spożywczym i farmaceutycznym.
1 5 1