Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:55:46+01:00
2009-12-21T22:06:01+01:00
Akurat - Do prostego człowieka
może to ??
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T22:58:42+01:00
Jeżeli masz możliwośc odsłuchania piosenki na komputerze np. z youtuba to polecam program Tunatic (tunatic.com), wystarczy zainstalowac, uruchomic, włączyc piosenke którą chcemy rozpoznac, kliknąc "start" i gotowe !

Program rozpozna piosenkę w około 20 sekund