Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:55:42+01:00
0.5
ponieważ 2*2=4.0
4.0-3.5=0.5
Nie, bo 2 kg to waga z pojemnikiem, wiec 2 kg bierze pod uwagę 2 połowy zawartości pojemnika i wagę2 pustych ppojemników.
2009-12-21T17:55:31+01:00
Pojemnik waży 0,5 kg. Ponieważ do 2 kg dodajemy 1,5 kg i wychodzi 3,5, a odjąć od 2 kg 1,5kg wtedy wychodzi 0,5kg.
1 5 1
2009-12-21T17:55:35+01:00
Pojemnik napełniony wodą do połowy waży 2 kg, a napełniony po brzegi waży 3,5 kg.Ile waży pusty pojemnik?

2kg*2=4kg - dwa pojemniki wypełnione do połowy wodą, czyli pojemnik w całości wypełniony wodą i jeden pojemnik pusty

3,5kg - jeden pojemnik wypełniony po brzegi wodą

4kg-3,5kg=0,5kg

pusty pojemnik waży 0,5kg.
4 4 4