Pytanie dla tych co czytali książkę "opowieść wigilijna"!
polecenie:
zbierz argumenty:
a. potępiające życie bohatera "opowieśći wigilijnej" (scrooge'a)
b. broniące go przed zarzutami
prosze o szybkie odpowiedzi i przynajmniej do każdego po 5 argumentów (jeśli się ktoś do tego zastosuje uznam odpowiedź za najlepsza)

2

Odpowiedzi

2009-12-21T18:02:56+01:00
Potępiające:
1. Był egoistą.
2. Był zapatrzony tylko w swoje pieniądze.
3. Był skąpy.
4. Nie był wrażliwy na ludzkie cierpienia.
5. Odwrócił się od ludzi. Nie doceniał miłości ze strony swojej żony, która go zostawiła bo oczywiście... WOLAŁ PIENIĄDZE...

Broniące:
1. Nie był życzliwy i dobry bo nie doznał tego od żadnego człowieka.
2. Był samotny i nikt o nim nie pamiętał, więc jak on mógł o kimś pamiętać.
3. Pieniądze też są potrzebne do życia.
4. Był egoistą bo nigdy nic od nikogo nie dostał.
5. Nie był wrażliwy na ludzkie cierpienia bo nigdy nikt o niego się nie martwił.

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam. Pozdrawiam. :)))
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:07:06+01:00
A)
1 nie umiał być dobrym człowiekiem
2był skąpcem
3żałował pieniędzy nawet dla biednych ludzi
4wolał pracować w zimnym gabinecie niz w ciepłym(szkoda mu było pieniędzy na węgiel)
5nie umiał obchodzić świąt bożego narodzenia
b)
1 zmienił się na lepsze
2 uratował życie małemu Timowi (zapłacił za operację )
3 był wychowywany surowo (w szkole)
4 po wizycie duchów nauczył się jak żyć i obchodziś święta Bożego Narodzenia
5 nie załował pieniędzy dla innych

Dużo osób omawia tą lekturę

23 4 23