Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:57:59+01:00
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego narodzenia życzę Ci wszystkiego co najlepsze,
zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń a także
pomyślności
w Nowym Roku, aby każdy nowy dzień prowadził Cię do celu. Życzy….
masz he he :P
2009-12-21T17:58:55+01:00
Zbliża się magiczny okres
świąt Bożego Narodzenia,
więc składamy Wam
najserdeczniejsze życzenia:
dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności,
a w nadchodzącym roku dużo miłości.
Życzy...