Prosze o pomoc niech mi ktoś pomoże w przetłumaczeniu tego zdania na język polski ,,However, it has not entirely eclipsed the kissing bough ( a mixture of evergreens and mistletoe) Za najlepszą odpowiedz dam nawięcej z góory dzięx

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:04:07+01:00
Jednakże, to ma nie całkiem zasłonić całujący konar (mieszanina niestarzejących się przebojów i jemioły)
2009-12-21T18:04:36+01:00
, Jednak nie ma całkowicie przyćmić całując konar (mieszanina evergreeny i jemioły)
2009-12-21T18:05:35+01:00
Jednakże, to całkowicie nie zaćmiło konar całowania ( mieszaniny wiecznie - zielony i jemioły)