Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:11:44+01:00
W domu-pożar spowodowany niewyłączeniem żelazka ,zatrucie gazem, przez niedokrecenie palnikó
w szkole-narkotyki, pobicia
na wakacjech-kradzieże, zaginiecie
2 1 2
2009-12-21T18:13:03+01:00
W domu- np. moze prąd kopnąć ( tzn. popieścić ;) ), poparzyć żelazko, wylecieć z okna itp.
w szkole- np. koledzy cie bedą bić ( strażnik od pilnowania jest ;) ), w kiblu głowę spuszczą itp.
na wakacjach- np. utopisz sie w jeziorze, złamiesz noge jak bedziesz grał w noge itp.
2 3 2
2009-12-21T19:52:05+01:00
1możliwość zatrucia się gazem, pożar a także zawał i brak pomocy
2dluże tlymy na korytarzu mogla spowodowac upadek, narkotyki, przemoc, alkohol
3seksty, porwania
2 3 2