Odpowiedzi

2009-12-21T18:24:40+01:00
Państwa Osi – kraje należące do jednego obozu działań wojennych, walczące przeciw aliantom podczas II wojny światowej. Nazwa "oś" pochodzi od zwyczajowej nazwy nadanej sojuszowi III Rzeszy, Włoch oraz Japonii. W okresie ich największego panowania terytoria państw Osi obejmowały duże części Europy, Azji, Afryki i wysp Oceanu Spokojnego. Mimo tego II wojna światowa zakończyła się całkowitą klęską państw Osi. Podobnie jak u aliantów, liczba państw Osi w czasie wojny zmieniała się – pod koniec wojny znaczna część członków przeszła na stronę sprzymierzonych.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:20:36+01:00
Sądzę że nie było to taką ogromnie trudną rzeczą wystarczyło tylko porządnie i solidnie pomyśleć. Nie trzeba było stosować tyle ustępstw w stosunku do Hitlera to tylko utwierdzało w pewności Hitlera a nie zapobiegało dalszym jego podbojom. Należało przeciwstawić się mu i wspólnie bronić zaatakowane przez niego ziemi. Trzeba było mu pokazać że on tu nie rządzi i że razem kilka państw są silniejsi od niego.

chyba tak:)