Odpowiedzi

2009-09-14T21:35:39+02:00
Zasypiam, w końcu mam pewne marzenie senne, które rozpoczyna pewną historię o przyszłym moim życiu... W życiu jest wiele zaskakujących sytuacji, które doprowadzają do zmiany stanu w jakim się znajdujemy. Jednym z takich wydarzeń było to, że zostałam poproszona o zagranie na pewnym dość ważnym regionalnym koncercie. Po wielu namowach w końcu się zgodziłam. Dzięki tej decyzji zostałam po paru latach gwiazdą rocka, stałam się rozpoznawana na całym świecie zarówno wśród starszych jak i młodszych pokoleń. Dzięki wydaniu kilkunastu płyt zyskałam poparcie wśród wielu znanych muzyków i wydawców. Ale cóż z tego jeśli zapomniałam kim na prawdę jestem? Cóż z tego że teraz muszę obawiać się o swoje życie? I stało się... Postanowiłam w końcu spróbować wyluzować się na całego i założyłam szkołę dla najuboższych dzieci, w której mogły się one uczyć i zarazem mieszkać a przy nich byli ich rodzice. W końcu poczułam co to jest prawdziwe szczęście. Teraz inni mogą mi tego wszystkiego zazdrościć, w końcu mam wszystko co zapragnęłam... Ogromną rodzinę stworzoną z uwielbiających mnie dzieci i ich rodziców. Teraz jeżdżąc na koncerty czuję się pewniejsza siebie, gdyż wiem że mam prawdziwych fanów a nie tylko ludzi chcących się zabawić...
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-14T21:38:50+02:00
Zawsze marzyłem zostać gwiazdą muzyki.Gdyby to sie stało na początku marzyłbym wydać swoją pierwszą płyte.Chciałbym zagrać kiedykolwiek na wielkich scenach muzycznych.Bardzo bym chciał miec dużo fanów i rozdawac autografy.A najwiekszym marzeniem było by wyjechac za granice i tam dawac swoje koncerty.Cieszyłbym sie gdyby mowili o mnie w telewizji, radiu itp.
1 5 1