Odpowiedzi

2009-12-21T18:26:32+01:00
Ludzie osamotnieni nie maja z kim porozmawiac.
Nie maja do kogo sie zwrocic.
Człowiek taki postepuje w sposob ktory my nazywamy zlem a wystarczy tylko wyciagnac do kogos takiego reke i mu pomoc.
Pokazac mu ze nie jest sam. I ze ma po co i dla kogo zyc.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:27:50+01:00
Nie ma ludzi złych, są tylko samotni i nieszczęśliwi. Dzieje się tak, gdyż ludzie, którzy są opuszczeni przez innych ludzi zamykają się w sobie. Próbują znaleźć przyjaciela w różnych innych przedmiotach takich jak pieniądze. Przykładem jest Ebenezer Scrooge, główny bohater "Opowieści Wigilijnej". Stał się według ludzi zły ponieważ był samotny, opuszczony, bez rodziny i pozbawiony przyjaciół. Nikt się o niego nie martwił, więc on także o nikogo się nie troszczył. Jedynym jego kompanem, bliskim jego sercu były pieniądze.

Mam nadzieje, że pomogłam. Pozdrawiam i liczę na najlepszą. :))
4 5 4
2009-12-21T18:29:33+01:00
Zgadzam się ze stwierdzeniem, że nie ma ludzi złych a są tylko nieszczęśliwi i samotni. Człowiek jest stworzenie bardzo zazdrosnym i gdy komuś wiedzie się lepiej niż jemu zaczyna wyrządzać zło. Człowiek ten nie działa celowo. Nie chce pozwolić, aby tylko on był nieszczęśliwy. Takich ludzi nie powinno się odrzucać a pomagać im walczyć ze swoim nieszczęściem. Gdy okaże się, że i oni jednak mogą być szczęśliwi to przestaną czynić źle innym osobom.
2 4 2