Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:21:44+01:00
Choinka tu ,choinka tam ,ja choinke mam ,a ty?? Na co czekasz??KUPUJ!!Tanio i bez gadanio!!Jest stylowa i nowa!
1 5 1
2009-12-21T18:22:38+01:00
Gdy kupisz u nas choinkę to w twojej rodzinie będzie pokój.

to musi byc przetworzone długie zdanie:coś usunąć,pozmieniać dodać,dopisać.a to co ja napisalem to przyklad nie pisz bo głupie albo przetwórz na hasło reklamowe.
1 1 1
2009-12-21T19:59:13+01:00
Piękną choinkę mamy tu więc kupuj ją tanio i wesoło.Nie porzałujesz decyzji tej bo będziesz szczęśliwy ja to wiem!