Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T18:25:55+01:00
Prószy śnieg czysty, jak Twe serce,
gdziekolwiek spojrzę tam śnieżne kobierce,
cichutko rozbrzmiewa wesoła kolęda
- niech piękne będą dla Ciebie Te Święta...

Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zabłyśnie
niech Cię aniołek ode mnie uściśnie i złoży Ci
najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt
Bożego Narodzenia. Wesołych Świąt ! ! !

Już po świętach,
stary rok się kończy
jego blask już mija
Nowy 2009 do brzegu dobija...

Życzę by był piękny
lepszy od starego
a tobie
przyniósł coś szczególnego...

samej serdeczności
i samej miłości
uśmiechu na twarzy
i to o czym marzysz...


Stary Rok mija lecz marzenia zostają
Niech one się Ci wszystkie spełniają
I z Nowym Rokiem niech los wam sprzyja
A ogród życia wnet się zazieleni
Szampańskiej zabawy i mocnej głowy
na tę jedyną noc w roku


po co jeszcze raz?
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T18:26:25+01:00
Gdy pierwsza gwiazdka na niebo wyleci,
Gdy Mikołaj wsunie się do komina,
Pamiętaj, że jest na świecie ktoś,
kto nigdy o Tobie nie zapomina.
Płoną sztuczne ognie, płynie już muzyka,
idzie Nowy Rok, stary już umyka, więc wznieśmy puchary, tańczmy do rana. niech los nam nie szczędzi kawioru i szampana.