Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T18:29:07+01:00
Starsza kobieta o siwych wlosach. Doswiadczona zyciem. MIla i serdeczna zawsze pelna milosci.

Prosze o naj :)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:29:46+01:00
Opis babci:
-niebieskie oczy
-siwe włosy
-nosi okulary
-zmarszczki
-miła, sympatyczna
;)
9 3 9
2009-12-21T18:34:31+01:00
Moja babcia ma na imię Anna.Ma 74 lata i mieszka w małym misteczku pod Lublinem.Ma różaną twarz i niebieskie, duże oczy, na których opierają się stare okulary.Jest niskiego wzrostu. Ma długie, siwe i kręcone włosy, które zaplata w warkocz. Nosi czerwony fartuch. Jest miła, pogodna, pomocna, zawsze moge na nia liczyć w różnych sytuacjach. Gdy nas odwiedza zawsze przywozi nam łakocie.Jest najlepszą babcia na świecie!

jakoś tak!
7 4 7