Odpowiedzi

2009-12-21T18:34:54+01:00
25-30x+9x^2-9x^2-25-2x+2=-32x+2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:38:41+01:00
5²-30x-3x²-(9x+15x+15x+25)-2x+2=25-30x-9x-9x-15x-15x-
-25-2x+2
-50x=-23/:(-50)
x=23/50

3√27-√75
3√9*3 - √25*3
9√3-5√3=4√3
1 5 1
2009-12-21T18:39:00+01:00
(5-3x)²-(3x+5)(3x+5)-2(x-1) =
= 25 + 9x² - 30x -(9x² + 25 + 30x) -2x + 2 =
= 25 -25 +2 -30x -30x -2x +9x² -9x² =
= 2 - 62x

3√27 - √75 =
= 3√9*3 - √25*3 =
= 3*3√3 - 5√3 =
= 9√3 - 5√3 = 4√3