Odpowiedzi

2009-12-21T18:35:44+01:00
Pracę z komputerem usprawniają wszystkie- kompletne narządy, czyli sprawna klawiatura, myszka itp.
Dodatkowo mogą pomóc słośniki, mikrofon, kamerka, które jednak niektórym są niepotrzebne.
Sprawę z komputerem może usprawnić też antywirus, który wpływa na szybsze działanie sieci i pomaga natychmiast zwalczać wirusy.
Również sprawna praca z komputerem zależy od tego jaką mamy sieć. Niektóre- czyli te niesprawdzone i niepotwierdzone sieci mogą opóźniać pracę z komputerem. Można też wybrać szybkość działania komptera, wybierając odpowiednią ilość Mb/s do swoich potrzeb.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:36:49+01:00
1.To bezprzewodowe myszy i klawiatury,dzięki ,którym przy pracy nie plączą nam się kable ; )
2.Mniejsze i wygodniejsze,opływowe kształty głośników ,które możemy wszędzie postawić i nam nie przeszkadzają
3.złącza USB i HUB dzięki ,którym nie ptrzeba wchodzić pod biurka czy pod stoliki by coś podłączyć
4.Są takie podkładki pod mysz z 6-oma wejściami usb gdzie wszystko podłączysz i nawet gdy pracujesz wieczorem ona na około świeci niebieskim neonem i praca jest przyjemniejsza; )
5.hmm...co tu by jeszcze dodać? specjalne modemy ułatwiające pracę i komfot ; )
mam nadzieję ze pomogłam ; )
pozdrawiam ; )
2009-12-21T19:47:22+01:00
-mysz komputerowa (bezprzewodowa)
-touchpad (albo jak ktoś woli "gładzik")
-tablet
-trackball
-trackpoint
-ekran dotykowy
-moduł Bluetooth
-moduł Wifi + router WiFi
-natural keyboard
-czytnik linii papilarnych
-złącze HDMI
-złącza USB
1 5 1