Odpowiedzi

2009-12-21T18:41:26+01:00
Nie jestem pewna ,ale mi się zdaje ,że po pewnym czasie ta woda także przybierze temperaturę 0 stopni C ,a lód długo by w tej temperaturze nie potrzymał i prędzej czy później się roztopi ; ))
mam nadzieję ,ze to porawna odpowiedź i ,że pomogłam.
pozdrawiam ; )
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:42:00+01:00
Lód się nie stopi. Jeżeli najpierw była mieszanina wody i lodu i postawiono to w temp 0 stopni to pozostanie taka sama mieszanina. Dzieje się tak, ponieważ temperaturą topnienia i zamarzania lodu jest 0 stopni C.
4 5 4