W jaki sposób mogę szybko nauczyć się wiersza na pamięć????

Proszę o szybką odpowiedź !!!!! Muszę się na jutro nauczyć "Inwokację" Adama Mickiewicza..... Czytałam to już ze 1oo razy i nie mogę się nauczyć... PROSZĘ POMÓŻCIE !!!!!
z góry dziękuje :*

3

Odpowiedzi

2009-12-21T18:39:48+01:00
Wejdz do wanny . i go czytaj . masz relax + pozytek
3 5 3
2009-12-21T18:40:01+01:00
Mozesz sobie niektore wersy z czyms kojarzyc ja tak zazwyczaj sie ucze albo napisz soebie go z dwa razy ;d
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:41:19+01:00
Poucz się wers po wersie albo czytaj sobie 2 słowa lub więcej zapamiętuj i łącz z resztą słów no albo tak jak ja czasmi spiewaj sobie to a wtedy sobie zapamietasz ^^ ;D
2 4 2