Odpowiedzi

2009-12-21T18:50:12+01:00
HASŁA DO KRZYŻÓWKI:
1) Kreon
2)Teby
3)Sfinks
4)Hajmon
5)Ismena
6)Eurydyka
;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:51:03+01:00
1. Jak miał na imię ojciec Hajmona? < Kreon>
2. Jak miał na imię jeden z braci Antygony? <Polinejkes>
3. Kto napisał "Antygonę" ? <Sofokles>
4. W jakim mieście rozgrywa się akcja ? <Teby>
5. Kto był królem Teb ? <Kreon>
6. Jak miała na imię siostra Antygony ? <Ismena>
7. Jak nazywał się wróżbita, który zapowiedział Kreonowi klęskę rodziny ? <Terezjasz>

Hasłem może być referat.
Poukładaj se tylko literki. Napisałam Ci w kolejności jak mają być pytania..
Myślę że pomogłam. ;)

3 4 3