Odpowiedzi

2009-12-21T18:47:14+01:00
Nie bawić się nożem ponieważ można się skaleczyć
nie bawić sie kuchenką lub czym takim ponieważ można doprowadzić do pożaru
nie dawać dziecią się bawić gorącą woro i nie pozwalać im samym sobie gotować wody na cherbatę ponieważ może to doprowadzić do skaleczenia i też do poparzenia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:48:06+01:00
1. Nie bawić się zapałkami, ponieważ można wywołać pożar.
2. Uważać przy krojeniu nożem, ponieważ można się pokaleczyć.
3. Po wyjściu z kuchni zakręcić wodę, ponieważ marnuje się woda i można doprowadzić do zalania kuchni.
4. Nie zostawiać odkręconego gazu, ponieważ nawdychanie się gazu jest szkodliwe oraz w bardzo łatwy sposób można doprowadzić do pożaru, a nawet wybuchu.
1 4 1
2009-12-21T21:28:33+01:00
* Aby zachowac ostrożność w kuchni nie należy:
- bawic się zapałkami gdyż to może spowodować pożar
- bawić sie nożem gdyż można się pokaleczyć
- zostawiac odkręconego gazu gdyż nawdychanie się dymu grozi zatruciem a nawet śmiercią
- zostawiac odkręconego kranu gdyż to może nam zalać dom
- nie nalezy dotykać gorącej kuchenki,piekarnika, garnka itp. gdyż można się popażyć
- ..........................