Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T18:49:55+01:00
1Relikwie - przedmioty związane z czymś świętym. Najczęściej są to szczątki ciała świętych lub rzeczy z nimi związanych, a także relikwie Męki Pańskiej. Są one szczególnie rozpowszechnione w katolicyzmie i prawosławiu.
2.Uważali go za niezwykłego spowiednika, który ma dar czytania w ludzkich sumieniach i przepowiadania przyszłości.
3Pielgrzymki do Ars odbywały się od dnia 4 sierpnia 1859 roku,
5. Bóg z nami .

4 niestety nie wiem : ( ;x albo nie zrozumiałam pytania .
4 4 4
2009-12-21T19:51:46+01:00
1,Relikwie - przedmioty związane z czymś świętym
2Uważali go za niezwykłego spowiednika, który ma dar czytania w ludzkich sumieniach i przepowiadania przyszłości.
3.Pielgrzymki do Ars odbywały się od dnia 4 sierpnia 1859 roku
4.niewiem
5. Bóg z nami
1 1 1