Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T21:30:10+02:00
Jaka jest trzynasta cyfra po przecinku rozwiniecia dziesietnego liczby 1,6(0518)

Jeśli rozpiszesz tę liczbę to musisz okres w nawiasie wkółko powtarzać:
1,6(0518)=1,6 0518 0518 0518 0518....i tak w koło , ale już możesz policzyć sobie 13 cyfrę po przecinku
Jest to 8
12 4 12
2009-09-14T21:33:03+02:00
1,6(0518)

13-1=12
12/4=3
Ozacza to że 1,6051805180518
Oznacza to że ta liczba to 8.
8 3 8
2009-09-14T21:36:40+02:00