Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:55:12+01:00
Zad2.ks.Vianney brał siłę do heroicznej pracy w Ars ponieważ modlił się przy tabernakulum czekając na kobiety do spowiedzi
zad3.imię przypisywane przez proroka Izajasza chłopcu, którego królowi Achazowi miała urodzić młoda kobieta
6 3 6
2009-12-21T18:57:05+01:00
1.Z Boga modlił się a Bóg mu pomagał

2.Emmanuel znaczy bóg jest z nami
9 4 9
2009-12-21T18:56:20+01:00

1. z modlitwy i rozmowy z ludzmi
2.niewiem
12 4 12