Krzyżówka.
W nawiasie informacja o ilości liter w danym słowie.

1. Krwinka biała. (8)
2. Tętnica główna. (5)
3. Czerwony barwnik krwi. (11)
4. Wzywasz je w razie wypadku. (7)
5. W sercu obok komory. (11)
6. Przetaczanie krwi. (10)
7. Jeden ze sposobów gojenia ran. (13)
8. Zgorzel, obumieranie tkanek. (8)
9. Nauka o zdrowiu i chorobach człowieka. (8)
10. Naczynie krwionoścne prowadzące krew w kierunku serca. (4)
11. Tętnica, na której należy badać tętno u dorosłego poszkodowanego. (6)
12. Krwinka czerwona. (9)
13. Naczynia krwionośne prowadzące utlenowaną krew z serca do całego organizmu. (7)
14. Odcięcie kończyny. (9)

Za brak 14 odp zgłaszam SPAM. Za głupie odp zgłaszam SPAM. Za kopiowanie odpowiedzi od innych użytkowników zgłaszam SPAM. Odpowiedzi błedne zgłaszam jako SPAM.

3

Odpowiedzi

2009-12-21T18:59:09+01:00
1.Leukocyt
2.Aorta
3.Hemoglobina
4.policja
5.Przedsionek
6.Transfuzja
7.ziarninowanie
8.gangrena
9.medycyna
10.zyły
11.szyjna
12.Erytrocyt
13.tętnica
14.amputacja
7 2 7
2009-12-21T19:03:20+01:00
Krzyżówka

1.Leukocyt
2.Aorta
3.Hemoglobina
4.Policja
5.Przedsionek
6.Transfuzja
7.Ziarninowanie
8.Gangrena
9.Medycyna
10.Żyły
11.Szyjna
12.Erytrocyt
13.Tętnica
14.Amputacja
30 4 30
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:03:02+01:00
1. Leukocyt
2. aorta
3.hemoglobina
4. pogotowie ale na 7 to nie wiem
5.przedsionek
6. transfuzja
7.ziarninowanie
8. gangrena
9.medycyna
10.żyła
11. szyjna
12. erytrocyt
13. tętnice
14. amputacja





skoro wszystko zgałasza jako spam to chyba nie warto tu siedzieć ;] sama nie potrafisz tego rozwiązać więc ktoś może czegoś również nie wiedzieć :)
a w 4 nie może być policja bo "wzywane" jak by chodziło o policję napisali by 'wzywana'
17 5 17