Ostatnio na lekcji jęz. polskiego pani kazała pomyśleć sobie jakiś rzeczownik niestety wymyśliłam "gąbkę". Potem powiedziała że mamy zrobić maszynę do robienia... (gąbek)
Może to być rysunek albo praca przestrzenna po prostu mamy tą maszynę zareklamować.
Dlatego proszę o pomoc nie chce na łatwiznę narysować i po sprawie (to ostateczność) więc liczę na waszą pomysłowość :)

P.S. Kto wcale nie ma pomysłu jak to zrobić niech lepiej nie piszę !!! :)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T18:57:56+01:00
Możesz zrobić np. makietę wanny i w niej jakiegoś człowieczka i gąbkę i napisać, że ona jest bardzo ważna dla każdego człowieka
coś takiego ;]

ojej ... kurcze to ma być reklama maszyny do robienia gąbek a nie gąbki...
sorry. źle przeczytałam
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:01:57+01:00
A więc narysuj wannę gdzie na górze będzie silnik jak od samochodu ;))
Potem narysuj że do tyłu ego silnika wkłada się jakąś magiczną świecącą pianę a z przodu wylatują gąbki za to na górze tego silnika wlewany płyn czyli jaki kolor ma mieć gąbką w wannie ma być ich pełnno ;))
Jak by co to pisz