Jęczą wielkie bomby, głos to niespokojny.
Może wzywać na łów, a może do wojny?
Trudno, trudno usnąć w mroku tajemniczym -
bębny, groza, ciemność... I lew blisko ryczy.

Jakie uczucia opisuje podmiot liryczny?Co może być ich przyczyną?

3

Odpowiedzi

2009-12-21T19:03:04+01:00
Smutek, niepewnośc
Tak mi się wydaje ;]
1 5 1
2009-12-21T19:02:48+01:00
Podmiot liryczny opisuje uczucia strachu, obawy.
Strach, wojna , kłótnia.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:03:56+01:00
Podmiot liryczny opisuje strach, bezsilność i przerażenie. Przyczyną tych negatywnych uczuć jest prawdopodobnie wojna.
1 5 1