4/5 - 1/2 =
3/7 + 5/7 =
1cała 6/7 : 1/2 =
5całych 3/4 * razy 2/3 =
5całych 1/3 :1cała 1/2 =
4 całe -3/8 =
1cała 7/12 + 1cała 2/3 =
1/7 : 2/3 =
2/7 : 1/5 =
2/3 * 3całe 1/3 =
3całe - 5/6 =
1cała 1/7 + 3/7 =
1cała 5/7 * 3/4 =
2całe * 3/10 =
3/2 : 2/3 =
1cała 1/2 + 5/8 =
1/2 * 3/4 =
4/5 + 1cała 2/5 =
3całe - 1 cała 1/7=
1/2 + 1/4 =

2

Odpowiedzi

2009-12-21T19:20:40+01:00
4/5 - 1/2 = 0,8 - 0,5 = 0,3
3/7 + 5/7 =8/7 = 1cała i 1/7
1cała 6/7 : 1/2 = 13/7 * 2 = 3 całe i 5/7
5całych 3/4 * razy 2/3 =23/6=3całe i 5/6
5całych 1/3 :1cała 1/2 =16/3 * 2/3 = 32/9 = 3całe i 5/9
4 całe -3/8 = 3,625
1cała 7/12 + 1cała 2/3 = 1cała i 7/12 + 1 cała 8/12 = 2całe 15/12 = 3całe i 3/12 = 3 całe i 1/4

1/7 : 2/3 =3/14
2/7 : 1/5 = 10/7 = 1cała 3/7
2/3 * 3całe 1/3 = 20/9 = 2całe i 2/9
3całe - 5/6 = 2całe i 1/6
1cała 1/7 + 3/7 = 1cała i 4/7
1cała 5/7 * 3/4 = 36/28=1 cała i 8/28
2całe * 3/10 = 6/10
3/2 : 2/3 =9/4
1cała 1/2 + 5/8 = 2,125
1/2 * 3/4 = 0,375
4/5 + 1cała 2/5 = 1cała i 6/5 = 2całe i 1/5
3całe - 1 cała 1/7= 1cała i 6/7
1/2 + 1/4 = 0,75
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:21:08+01:00
4/5 - 1/2 = 8/10 - 5/10 = 3/10
3/7 + 5/7 = 8/7 = 1¹/₇
1cała 6/7 : 1/2 = 13/7 : 1/2 = 13/7 * 2/1 = 26/7 = 3⁵/₇
5całych 3/4 * razy 2/3 = 23/4 * 2/3 = 46/12 = 3⁵/₆
5całych 1/3 :1cała 1/2 = 16/3 : 3/2 = 16/3 * 2/3 = 32/9 = 3⁵/₉
4 całe -3/8 = 32/8 - 3/8 = 29/8 = 3⁵/₈
1cała 7/12 + 1cała 2/3 = 19/12 + 5/3 = 19/12 + 20/12 = 39/12 = 3¹/₄
1/7 : 2/3 = 1/7 * 3/2 = 3/14
2/7 : 1/5 = 2/7 * 5/1 = 10/7 = 1³/₇
2/3 * 3całe 1/3 = 2/3 * 10/3 = 20/9 = 2²/₉
3całe - 5/6 = 18/6 - 5/6 = 13/6 = 2¹/₆
1cała 1/7 + 3/7 = 8/7 + 3/7 = 11/7 = 1⁴/₇
1cała 5/7 * 3/4 = 12/7 * 3/4 = 36/28 = 1²/₇
2całe * 3/10 = 6/10 = 3/5
3/2 : 2/3 = 3/2 * 3/2 = 9/4 = 2¹/₄
1cała 1/2 + 5/8 = 3/2 + 5/8 = 12/8 + 5/8 = 17/8 = 2¹/₈
1/2 * 3/4 = 3/8
4/5 + 1cała 2/5 = 4/5 + 7/5 = 11/5 = 2¹/₅
3całe - 1 cała 1/7= 3 - 8/7 = 21/7 - 8/7 = 13/7 = 1⁶/₇
1/2 + 1/4 = 2/4 + 1/4 = 3/4