Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T19:03:27+01:00
Rysunek złożeniowy to rysunek całej maszyny, urządzenia, zespołu lub podzespołu ze wszystkimi elementami wchodzącymi w jego skład , zwykle przedstawiający pewną ilość widoków, przekrojów i detali
6 3 6
2009-12-21T19:06:17+01:00
To jest rysunek całej maszyny lub urządzenia ze wszystkimi elementami jego budowy przedstawiajacy pewna ilosc widoków
8 4 8