Odpowiedzi

2009-12-21T19:08:09+01:00
Jeśli chcesz żyć w pięknym świecie, oszczędzaj energię bracie, każdego dnia, miesiąca, w zimie i w lecie ; )
1 3 1
2009-12-21T19:10:21+01:00
Ludzie, ludzie oszczędzajcie energie!
Bo nie długo zniknie wszystko, nawet baterie!

trochę głupi:P

Gdy wychodzisz z domu, wyłączaj światło
bo nie długo obudzisz się w świecie, gdzie prądu zabrakło!


po słowie świecie może być coś innego :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:23:20+01:00
Jeśli z ciebie wielki leń. Nie musisz tak bardzo martwić się.
Wystarczy że światło w kuchni zgasisz i książkę poczytasz zamiast oglądania zbędnych informacji.
Więc apeluję do ciebie człowieku energia jest ważna w 100% w środowisku.