Na podstawie wiadomości jakie znajdziesz w sieci Internet napisz własnymi słowami krótką encyklopedyczną definicję czym jest WWW i co ją łączy z Wielkim Zderzaczem Hadronów?
*Pamiętaj że nie masz przepisywać i kopiować informacji, ale samodzielnie stworzyć opis!
*Nie zapomnij napisać skąd czerpałeś wiedzę!

PROOOSZĘ!!! Mam to zrobić do 21:30 !!!
P.S. Kto zrobi najlepiej dam NAJ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:42:55+01:00
WWW, World Wide Web, najpopularniejsza z dostępnych usług w sieci Internet. Zbiór dokumentów stworzonych najczęściej, choć niekoniecznie, przy pomocy języka HTML i odnoszących się do siebie nawzajem dzięki tzw. odnośnikom. Pomimo, że dokumenty te są umieszczone na różnych komputerach w odległych od siebie geograficznie miejscach, wspólny system nazw oparty na tzw. URL umożliwia stworzenie w ramach danego dokumentu odnośnika do niemal każdego innego, dostępnego w sieci Internet.

z Encyklopedii
1 5 1
2009-12-21T21:16:27+01:00
WWW - World Wide Web ( mam to w książce)
ale co ją łączy z tym zderzeniem nie wiem