Odpowiedzi

2009-12-21T19:16:57+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Sposoby zmniejszania tarcia:
używanie Olejów i smarów
-zmiana na mniejszą siły nacisku na podłoże,
-wygładzanie powierzchni czym gładsza tym tarcie się zmniejsza.
-zmiana ruchu z przesuwania na toczący

Sposoby zwiększania tarcia:
-na odwrot tutaj czyli zwiekszenie niedoskonalosci powierzchni
-zwiększanie siły nacisku na podłoże,
-nie stosujemy smarow ani olejow
-zmiana z toczenia na przesuwanie,
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:32:43+01:00
Sposoby zwiększania oporów ruchu:
-zwiększenie prędkości
sposoby zmniejszania oporów ruchu:
-stosować aerodynamiczne (opływowe) kształty
-zmniejszanie prędkości
30 3 30