Odpowiedzi

2009-12-21T19:20:24+01:00
Dokładnie jak co roku dzień przed Wigilią jadę do babci tam pomagam jej robić zakupy a następnie przyżądzać różne pyszne potrawy takie jak pierogi , barszcz, noi oczywiście na moim świątecznym stole nie może zabraknąć karpia który zawsze smakuje pysznie.Oprócz takich dań i wielu innych znajduje się zawsze coś na słodko mianowicie różne ciasta które razem z babcią pieczemy. Uwielbiam ten czas kiedy każdy dzieli się opłatkiem życząc sobie najlepszego , i smakując potraw przygotowanych przez nas. Nie może także zabraknąć prezentów których dostaję jak co roku bardzo dużo. Jeszcze raz powiem Święta Bożego Narodzenia są moimi ulubionymi świętami.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:22:23+01:00
Czwartek, 24.12.2009r

Już są święta! Dzisiaj wigilia. Zjechała się rodzinka. Wszytkie ciocie i wujkowie, dużo witania :) I prezenty... Dostałam ten szal, o którym tak marzyłam. I jeszcze dużo innych fajnych rzeczy.

Piątek, 25.12.2009r

No i pierwszy dzień świąt. Ojej, jaki gwar i zamieszanie. Ale jest fajnie. Z kuzynką ... (tu wstaw imie) wygłupiałyśmy się i pomalowałyśmy sobie całe twarze. Mamy bardzo fajne zdjęcia. Lubie święta :)

Sobota, 26.12.2009r

Ostatni, drugi dzień świąt. Rodzina powoli odjeżdża. Znowu pełno ściskania z wujkami i ciociami.




Ps. Mam nadzieję że pomogłam. Jeśli o to chodziło :)
4 4 4