Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T19:20:53+01:00
Sprzątanie domu, kiedy są w nim małe dzieci...

Uczenie się gdy leci muzyka lub gramy w komputer .

praca rolnika , bo bez względu na święta, pory roku musi zajmować się inwentarzem, musi obrabiać pole i nawet jak zbierze jej plony to musi zaczynać wszystko od początku.

Myjesz psa w miednicy na dworze. Ten pies ciągle Ci z niej wychodzi i tapla się w błocie . I tak ciągle.


więcej nie napisze sorkii : P
166 4 166
2009-12-21T19:26:11+01:00
To tak jak podałaś:
-Mycie okna w czasie deszczu
-Odśnieżanie chodnika w śnieżycę
oraz:
-Mycie samochodu w deszcz
-Nalewać wody do dziurawej butelki
-Praca rolnika
-Zjedzenie wszystkich chipsów w fabryce chipsów
60 4 60
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:29:08+01:00
1.Grabić liście w wietrzny dzień .
2.Napełniać wodą dziurawą butelkę .
3.Szukanie igły w stogu siana .
4.Pompować dziurową oponę samochodową .
5.Szukanie złota w kopalni węgla.
6.Kopanie studni na środku Sahary.
7.Szukanie skarby na dnie Oceanu Spokojnego .
8.Kopanie tunelu łyżką stołową .


Pozdro dla Ciebie . Mam nadzieje żę pomogłam .;) Liczę na naj ;*
Pamiętaj że jak dasz mi naj do zwrócą ci 25% pkt ;)
165 4 165
Syzyfowa praca to praca bez końca
,.11122366
ups