Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:16:16+01:00
-rozwijanie wyobraźni
-wzbogaca słownictwo
-pomaga nam otworzyć się na nowe dziedziny
2009-12-21T19:17:31+01:00
1. Rozwija się wyobraźnia.
2. Kontakty towarzyskie z innymi ludźmi.
3. Dla rozrywki.
2009-12-21T19:18:47+01:00
KONTAKT Z KINEM (KORZYŚCI)
1: Przedstawienie widzowi innego świata, pokazanie możliwości posiadania innych poglądów niż jego własne.
2: Poszerzanie wiedzy ogólno tematycznej w zależności od rodzaju oglądanego filmu.
3: Obeznanie kulturowe.
4: Poznanie życiowych historii i dramatów oraz sposobów na radzenie sobie z nimi.
1 5 1