Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:19:15+01:00
Zad.1
-Temperatura
-Jasność
-zasolenie
-głębokość
zad.2
-szelf
-?

Zad.3
-strefa przybrzeżna -obejmuje płytki obszar wody znajdujący się przy brzegu,promienie słoneczne docierają tu do dna
-strefa otwartej toni wodnej-jest najrozleglejszą ze wszystkich stref-żyje w niej wiele gatunków zwierząt
-W strefie dennej możemy spotkać meduzy, kiełże, skorupiaki, ślimaki, małże, głowonogi, krewetki, langusty oraz ryby przydenne. Na dużych głębokościach fauna jest dużo uboższa.
5 4 5
2009-12-21T22:56:36+01:00
Polecenie 1
-głębokość
-Temp.
-jasnosc
-głębokość

1 2 1