Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:28:02+01:00
M.ja ty mój
D.mnie ciebie moich
C.sobie tobie moim
B.siebie ciebie moje
N.sobą tobą moim
Ms.o sobie o tobie o moim
W. ja! ty! mój!


Odrazu mówię że nie jestem pewna wyrazu moim w narzędniku!!!
2 5 2
2009-12-21T20:22:38+01:00
Ja
mianownik- ja
dopełniacz- mnie
celownik- sobie
biernik- siebie
narzędnik- z sobą
miejscownik- o sobie
wołacz- o ja!

ty
mianownik- ty
dopełniacz- ciebie
celownik- tobie
biernik- ciebie
narzędnik- z tobą
miejscownik- o tobie
wołacz- o ty!

mój
mianownik- mój
dopełniacz- mojego
celownik- mojemu
biernik- mojego
narzędnik- z moim
miejscownik- o moim
wołacz- o mój!

prosze.; )
2009-12-21T21:38:28+01:00
M ja
d mnie
c sobie
b siebie
n sobą
m sobie
w ja !

ty
m ty
d ciebie
c tobie
b ciebie
n z tobą
m o tobie
w ty !


mój
m mój
d mojego
c mojemu
b mojego
n z moim
m o moim
w mój!