Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:24:21+01:00
Http://www.jtk.pl/ea/uploads/produkty/figury_plaskie.jpg

tu masz wszystko ładnie zapisane :)
3 2 3
2009-12-21T19:25:04+01:00
Kwadrat
pole a*a
obwód 4*a
prostokąt
pole a*b
obwód 2*a+2*b
trójkąt
a*h
POLE -------
2

obwód a+b+c
trapez
obwód a+b+c+d
a+b*h
pole ---------
2
2 2 2
  • Boma
  • Rozwiązujący
2009-12-21T19:35:39+01:00
Kwadrat
P= a²
L= 4 × a
Prostokąt
P= a × b
L= 2a + 2b
Trójkąt
P= ¹₂ × a × h
L= a+b+c
Romb
P=a²
L=4 × a
Równoległobok
P= a × b
L=2a + 2b
Koło
P= π r ²
L=2 π r
Deltoid
P= ¹₂ × d1 × d2
L=2a + 2b
Trapez
P= (a + b)× h
________
2
L= a+b+c+d
1 4 1