Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:37:37+01:00
1.Animation Shop 3.05
2.Blender 2.35a
3.CorelDRAW Graphics Suite 11
4. RasterVect 9.2
2009-12-21T19:40:24+01:00
Adobe Flash CS4 Professional, CoffeeCup Gif Animator 7.6, Sothink SWF Quicker 4.7.466, endorphin 2.7.1.7332 Learning Edition, Animation Shop 3.05
Photodex ProShow Gold v4.0.2462
CorelDRAW Graphics Suite 11
Możesz spróbować, może któryś Ci się przyda.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T19:57:06+01:00
Gimp, photoshop, tutaj adres http://www.dobreprogramy.pl/Tworzenie-i-edycja-animacji,Kategoria,Windows,13.html

jeżeli pomogłem daj punkciki, pozdrawiam, miłego wieczorku
1 1 1