Cena okna zależy od jego powierzchni . 1 m2 okna kosztuje
400 zł. Oblicz ile kosztuje okno balkonowe 110cm
o wymiarach takich :

okno długość górna jest razem 210 cm pierwsza część 60 cm druga 150
bok okna razem wynosi 180 cm jedna część 110 cm druga 70 cm
okno to 2 prostokaty razem tzw. okno balkonowe z drzwiami

Oblicz.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T21:12:20+01:00
P okna balkonowego: (210cm*2)*(180cm*2)=420cm*360cm=151200cm2=15,12m2
cena za 1m2=400zł /*15,12
cena za 15,12m2= 6048 zł

odp. cena tego okna balkonowego wynosi 6048 zł ;]
2009-12-21T21:30:40+01:00
Okno długość górna jest razem 210 cm
pierwsza część 60 cm druga 150
bok okna razem wynosi 180 cm
jedna część 110 cm druga 70 cm
okno to 2 prostokąty razem tzw. okno balkonowe z drzwiami

1m² = 400zł
okno balkonowe składa się z
okna o wymiarach: 150cmx70cm = 1,05m²
drzwi balkonowych o wymiarach 60cmx110cm = 0,66m²
Suma powierzchni okna balkonowego z drzwiami: 1,05m² + 0,66m² = 1,71m²
Koszt okna - 1,05m² * 400zl = 420zł
Koszt drzwi balkonowych - 0,66m² * 400zł = 264zł

Koszt całego okna - 1,71m² * 400zł = 684 złote