Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T21:59:44+02:00
Przedsiębiorczość wpływa pozytywnie na tworzenie się miejsc pracy. Człowiek, który jest przedsiębiorczy zna się na prawidłowościach panujących na rynku pracy. Jest w stanie otworzyć swoją własną działalność gospdoarczą i tym samym tworzy nowe miejsca pracy - może zatrudnić siebie samwgo, a t5akże innych. Jego działania przeważnie kończą się sukcesem, gdyż przed założeniem firmy rozpisuje dokładnie biznesplan i robi badanie rynku, przez co unika porażki. Zna on także swoje prawa, jako pracownika, co zapobiega jego bezprawnemu zwolnieniu.
2009-09-14T22:03:38+02:00
Najprościej - ludzie przedsiębiorczy tworzą miejsca pracy zakładając firmy, ludzie przedsiębiorczy pracując w firmach pomagają im w rozwoju, a co za tym idzie tworzeniu miejsc pracy. Przedsiębiorczy ludzie mają dużo pieniędzy, które inwestują na przykład w giełdę papierów wartościowych, czyli mają wkład do budżetu firmy, która dzięki temu się rozwija. Przedsiębiorca to osoba przedsiębiorcza i ona szukając sposobu na zarobienie zatrudnia ludzi, którzy dla niej pracują, mają dzięki temu pieniądze i kupują, Ci co sprzedają zamawiają towary, Ci co je produkują, produkty... wszyscy się bogacą i inwestują wspierając np. banki, które się rozwijają i na każdym etapie potrzebują nowych ludzi do pracy, którzy zarabiają i patrz wyżej...