Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:32:24+01:00
Kapelusz Ci z głowy nie spadnie jak powiesz 'dzień dobry' ładnie.

Pamiętaj! Gdy jesteś miły dla innych inni są milsi dla Ciebie!
2009-12-21T22:55:34+01:00
Kultura każdy powinnien ją mieć - Ty też!
Kulturalna młodzeż - dołącz do nas!
Jesli jestes kulturalny, twoje miejsce w społeczenstwie się podniesie
Agresja to wybór ludzi słabych, Nie wybieraj słabości.
Lansuj się wysoką kulturą a nie brakiem jej.