Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:40:32+01:00
Vśr=v1+v2/2
vśr=75km/h+25km/h dzielone na 2
vśr=100km/h dzielone na 2
vśr=50km/h
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T19:41:58+01:00
2009-12-21T20:03:42+01:00
Średnia prędkość z A do B - 75km/h
średnia prędkość z B do A - 25km/h
średnia prędkość z B do A i A do B - ?

s - droga pomiędzy A i B oraz B i A
tAB = s ÷ 75km/h
tBA = s ÷ 25km/h
Vśr = 2s ÷ (tBA + tAB)
Vśr = 2s ÷ ( s ÷ 75km/h + s ÷ 25km/h)
Vśr = 2s ÷ ( s ÷ 75km/h + 3s ÷ 75km/h)
Vśr = 2s ÷ (4s ÷ 75km/h)
Vśr = 2s * (75km/h ÷ 4s)
Vśr = 37,5 km/h

Odp. Średnia prędkość wynosiła 37,5 km/h.