Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:43:57+01:00
Sądzę że chodzi o to żeby w domu zawsze było tak miło i przyjemnie jak jest w każde święta bożego narodzenia. Ponieważ w te święta ludzie są troskliwi, sympatyczni i każdy chciał by żeby było tak cały rok.
7 4 7
2009-12-21T19:45:44+01:00
Ktoś kto pisze te życzenia życzy, by radość i atmosfera wigilijna pozostała w domu adresata nawet po Wigilii.
7 3 7
2009-12-21T19:44:57+01:00
Niech wigilijny czar na zawsze zagosci w Waszych domach- słowa te oznaczją to by w każdym domu na świecie panował taki nastrój jak w swieta.W Boże Narodzenie ludzie zwykle godzą się z wrogami, staraja sie zachowywać jak najlepiej,nie krzyczec na dzieci ,nie złościc sie z powodu błahostki.Życzenie to oznacza by zawsze taki nastrój panował nie tylko od święta, ale i zwykły dzien.
5 4 5