Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T19:47:24+01:00
Dla Kasi. Myślę, że ta książka będzie dla Ciebie doskonałym prezentem. Lubisz przeciwstawiać się ludziom i bronić swoich przekonań. Antygona walczyła o godny pochowek dla swojego brata, lecz źle się to dla niej skończyło. Została zamurowana w jaskini, co sprawiło, zę się w niej powiesiła. Król za późno zrozumiał swój błędny wyrok... Miłego czytania!
2009-12-21T19:50:11+01:00
Dla .... dzięki której zrozumiałem co to jest prawdziwe życie. I czym jest cieszyć się z niego całym sobą. Jesteś dla mnie wyjątkowa!Dlatego ofiaruje tobie tą książkę która przypomniała mi moje życie przed poznaniem ciebie.
2009-12-21T19:52:01+01:00
Dla odważnych, nie bojących się konsekwencji swych czynów...